Gorące tematy: Ryszard Opara: „AMEN” Smoleńsk Zostań BLOGEREM! RSS Kontakt
Uwaga! Wygląda na to, że Twoja przeglądarka nie obsługuje JavaScript. JavaScript jest wymagany do poprawnego działania serwisu!
1814 postów 1793 komentarze

MacGregor

MacGregor - J-23 na angielskiej prowincji

Moje komentarze

  • Witam
    'Słuchaj Izraelu"
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Szema_Jisrael

    "UŚMIECHNIĘCI ZAWODOWI KRETYNI, z zapałem śpiewali „Ty (Izraelu) jesteś Naszym Panem. Panem Jedynym”."

    - nie jestem entuzjastą Legnicy, ale chyba celowo i świadomie przekręca Pan cytat - to jest w orginale modlitwa Izraela do Boga, a nie do Izraela.

    Co do ryby w chrześcijaństwie, to zwykły anagram:
    IX-Th-YS = Iesus Xristos Theou Yios Soter, nie ma co ise doszukiwac korzeni aryjskich.

    Co do rabiego ze Smyrny, to żadne odkrycie, to samo jawnie mwił nie tak dawno zmarły rabin Izraela, Józef Obadia

    pozdr
    EPILOG WOJNY BOGÓW : Izrael jest naszym Panem, Panem Jedynym
  • Cytuję: "Przyjmijmy wersję , że N.Testament powstał na dworze Konstantyna."
    przyjmijmy wersję, że 2 + 2 = 4

    Proponuję po prostu douczyć się i tyle
    Co mogę świadomie powiedzieć o Nowym Testamencie?
  • @Ziut Obóz Narodowo Demokratyczny 07:50:33
    ten awatar to polski,szlachecki herb Boreyko, znany od XIV-XV wieku
    A. JABŁONOWSKI O PEDAŁACH
  • @Krzysztof J. Wojtas 13:56:16
    To anonimowy wierszyk sprzed wojny

    http://www.radiokrakow.pl/blogi/beata-penderecka/kiedy-kara-mustafa-wielki-mistrz-krzyzakow/

    Przyszedł mi do głowy przy lekturze wpisu prof. Głogoczowskiego - ta sama spójnia faktów.
    WOJNA BOGÓW: „CUDA” Boga co Znika i Zmartwychwstaje
  • @miarka 15:27:45
    Dobrze napisane - pan DK operuje bardziej na poziomie emocji.

    Co do chrześcijaństwa jako neo-judaizmu, to trochę racji jest w przypadku protestantyzmu - jak pisał w swoich książkach prof. Poradowski, refomacja to w dużej części judaizacja chrześcijaństwa.

    Słusznie też p. Głogoczowski wspomina o misteriach dionizyjskich w nawiązaniu do chrześcijaństwa, bo pewne podobieństwo formalne istnieje - tyle tylko, że zaraz potem wylewa dziecko z kąpielą.
    (podobieństwo formalne o niczym nie świadczy, chodzi o to, że misteria zaspakajały potrzebę indywidualnej religijności w świecie religii tylko państwowej)

    berkeley72 zapętla się z naszymi neonowymi braćmi odłączonymi i niech się tam wzajemnie ścierają, zostawiwszy nas w spokoju
    Męczennicy to nie cierpiętnicy
  • Witaj
    Przepraszam, ale nie miałem kiedy odpowiedzieć.
    nie chcę też tworzyć osobnej notatki, bo będziemy do siebie pisac listy otwarte niczym jacyś "ętelektualiści" z KIK-u.

    Będę odpowiadał po kawałku.
    odnośnie pana berkeley72, facet jest szaleńcem i pisze wariackie teksty i widać jego umysł upada pod ciężarem własnych myśli.

    Uważam, że jego teksty ze względu na ich ezoteryczność są mniej szkodliwe niż uparcie zakłamujące TERMINOLOGIĘ teksty p. D.Kosiura, ktore trafiają do gimbazy,.
    Profa Głogoczowskiego z trudem czytam i nie mogę przez ten jego belkot przebrnąć, zas p.Kosiur pisze pod poziom gimbazy

    Zauwaz, że uparte powtrarzanie zbitki "żydo-katolicyzm" utrwala się wśród jego niedouków.
    Tymczasem p. berkeley 77 wcale nie utożsamia religii jahwistycznej z katolicyzmem

    cdn

    pozdr
    Męczennicy to nie cierpiętnicy
  • @Światowid 02:10:43
    Witam

    W kwestii formalnej - ledwo się Pan pojawił ze swoją na poły "wikipedyczną" notatką, a już grozi Pan usuwaniem komentarzy i blokowaniem pana Bokiego?
    Proponowałbym się najpierw wykazac czyms pozytywnym.

    Nie twierdzę, że zgadzam się z treścia artykułu p. Rękasa i ma Pan sporo racji, ale nazywanie Lwowa etniczną ziemią ukraińska jest co najmniej anachroznimem.

    pozdrawiam
    Lwów to polskie miasto ... w 1,2%
  • @ikulalibal 17:29:02
    Podobieństwo formalne nie musi oznaczac istotowego - jedna owczarnia i jeden pasterz to nie to samo, co ein Volk ein Fuehrer ;)

    Pan Krajski mistycyzuje na wzór polskich romantyków (tez skadinąd w swoim prometeizmie heretyków)
    Męczennicy to nie cierpiętnicy
  • @ikulalibal 16:58:02
    Błagam, nie oskarżajmy bezpodstawnie Krajskiego o jakieś niecne sprawki.
    Był za młodu związany z młodzieżówka KPN, czyli miał wówczas takie same poglądy, jak ja w tamtym czasie - insurekcyjne.
    Ja tez byłem w domu wychowany w kulcie powstań antyrosyjskich. I wydobyć się z takich romantycznych poglądów wcale nie jest łatwo.

    nie mam niestety teraz czasu odpowiedzieć Autorowi notki na zarzuty, ale sporo wynika ze zwykłego nieporozumienia.

    pozdr
    Męczennicy to nie cierpiętnicy
  • Witaj
    Daję 5* za swadę i kompleksowość notatki.
    Merytorycznie ustosunkuje się niestety dopiero jutro, ale już teraz mogę zapewnić, że jesteśmy po tej samej stronie.

    pozdrawiam
    Męczennicy to nie cierpiętnicy
  • @zbig71 12:03:15
    jeszcze jedno - deklaracja podpisana przez Czosnkowskiego (intelektualnie sprawny inaczej) to nie zasługa michnikowszczyny, ale element globalnej akcji - to nie Michnik pisze wytyczne WHO.
    W UK wdrażane są dokładnie te same wytyczne.
    LGBT(Q) = Lej Geja BatemTatusiu (Qwa)
  • @zbig71 12:03:15
    nie do końca zastępczy niestety i warto uświadomić, o co się toczy gra, tj. o zniszczenie rodziny. Biedne homosie są oczywiście traktowane jako narzędzie do tego celu.

    Co do p. Lisiaka - niestety, ale musimy być mądrzejsi od wrogów - i mówić prawdę prosto w oczy, ale tak, żeby nie dawać bandytom i durniom pretekstu, bo tak, to co z tego, że p. Lisiak miał rację, jeśli to on przy tym ucierpiał. Eskimosi nienawidzą SM, ale mogą mu skoczyć, bo nawet jak jedzie po bandzie, to jej nie przekracza
    LGBT(Q) = Lej Geja BatemTatusiu (Qwa)
  • 5*
    nic dodać,nic ująć

    pozdr
    Rolnicy – w interesie wszystkich Polaków
  • wszedłem na polecaną stronę i w sumie nie musi nawet Kolega już trudzić się odpowiedzią
    http://www.unia-jagiellonska.eu/bezpieczenstwo/litpolukr.html

    LITPOLUKR
    Początek armii międzymorza to międzynarodowa brygada, tworzona z jednostek litewskich, polskich i ukraińskich. Obecnie liczy około 4500 żołnierzy i stacjonuje w Lublinie.

    - Jarosław Narymunt Rożyński,

    http://www.unia-jagiellonska.eu/polityka/wolne-miasto-gdansk.html

    myli Kolega Freie Stadt Danzig z cieszącym się wolnością Gdańskiem wiernym Rzeczpospolitej

    nie mam więcej
    pozdr
    Unia Jagiellońska - nowa formacja polityczna
  • Witam
    "Unia Jagiellońska to realne wyjście naprzeciw tym wyzwaniom oparte na analizach danych, symulacjach komputerowych, modelowaniu procesów społecznych i biznesowych oraz wieloletniej historii lokalnej, europejskiej i globalnej. To przede wszystkim zupełnie nowa jakość w rozumieniu tego, jak należy kształtować relację pomiędzy państwem, a jego obywatelami"

    - gdzie można zerknąć na te analizy danych, symulacje komputerowe i modelowanie procesów?

    - jaki ma związek Unia Jagiellońska z drukarkami 3D

    tekst jest długi, ale zabrakło miejsca na wyjasnienie, o co chodzi

    No i taki kwiatek:

    "Europa jest centrum kultury i cywilizacji, a Unia Europejska jest fundamentem bezpieczeństwa na naszym kontynencie" - czy mowa o tej samej UE, z jej oficjalnie ogłoszona biała księgą przyjmująca manifest z Ventotene niejakiego Spinelli'ego

    pozdr
    Unia Jagiellońska - nowa formacja polityczna
  • @Sol 21:35:43
    Tak nie wolno, dr Krajski nie jest spalony, po prostu myli się w tej konkretnej sprawie - nie on jeden wciąż myśli w ten sposób

    pozdr
    Zawiniona ignorancja dr Stanisława Krajskiego.
  • @Jasiek 00:02:26
    "Ola spadła z Mola" to ładny, ale tylko bonmot
    Zawiniona ignorancja dr Stanisława Krajskiego.
  • @miarka 02:39:42
    Witaj

    Osobna notatka polemiczna byłaby chyba lepsza, bo dotrze do większej ilości czytelników.

    pozdrawiam

    PS - nie jestem wcale defetystą, m.in. nie uważam, żebyśmy byli skazani na stały upust własnej krwi.
    Ważnym spostrzeżeniem (nie moim, ale utkwiło mi w pamięci) jest to, że brak polskich elit dziś nie wynika z masakry w Katyniu, ale z zerwania procesu odtwarzania się elit.
    Zawiniona ignorancja dr Stanisława Krajskiego.
  • @trojanka 17:41:07
    "Polskę zalewają Ukraińcy – coraz więcej otrzymuje polskie obywatelstwo."

    - rozmawiając w kategoriach ruskiej agentury: żadna ruska agentura nie byłaby w stanie zrobić tyle dla zniszczenia ładu etnicznego w Polsce, co rządy PiS-u właśnie.
    Podobnie ze zniszczeniem polskiego eksportu na wschód.

    Wolę kogoś złego, ze złą wolą, który robiłby odwrotnie
    PiS jako „ruska agentura”.
  • @trojanka 16:35:36
    Red. Michalkiewicz cytuje często jednego z obcych ambasadorów z końca XVIII wieku, który tłumaczy, ze Polacy mają zamiłowanie do działań pozorowanych.

    rzekomo Naczelnik zabrał głos w prawie LGBT dopieropo tym,jak mu w sondażach wyszło, ze Polacy w więszości sobie tej kiły nie życzą
    PiS jako „ruska agentura”.

ARCHIWUM POSTÓW

PnWtŚrCzPtSoNd
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031